Arta de a vorbi in public este esentiala pentru o cariera de succes. Mai devreme sau mai tarziu va trebui sa sustii prezentari la conferinte, sa vorbesti in fata colegilor sau a clientilor, sa participi in emisiuni de radio sau TV. Iar in astfel de momente, daca vei reusi sau nu sa-ti captivezi audienta, sa fii ascultat, crezut si urmat va depinde doar de timpul pe care l-ai investit pana atunci pentru a stapani arta discursului.

Clubul Ethos este cel mai bun loc unde sa-ti exersezi naturaletea discursului prin exercitii practice, feedback colegial si o cultura a excelentei. Afla ce se intampla la o intalnire de club

Despre Ethos pot spune ca este un club concentrat pe esential, riguros, atent la detalii si orientat spre invatare. Ce se intampla acolo, de fapt? Se creeaza experiente de invatare in care unii participa direct iar ceilalti observa si, prin feed-back individualizat, se trag concluzii utile pentru toti. Nu se simuleaza, se aplica. Dezbarerile sunt cat se poate de serioase, temele atent alese, unele se axeaza pe valori sociale si au potential mare de conflict, altele sunt mai aride dar cu miza mare. Pasiunea nu lipseste, competitia ofera motivatie si este ingredientul principal al invatarii.  Recomand o astfel de scoala non-formala oricarui tanar care se gandeste la o cariera publica, indiferent de domeniu. Felicitari lui Dragos Dehelean pentru initiativa!

Ciprian Ciucu, lider politic (PNL)


 


Debate-ul este, in esenta, un sport. La fel ca sahul, este un sport al inteligentei, care poate fi practicat la orice varsta. Spre deosebire de acesta insa, debate-ul este un sport al inteligentei discursive care se concentreaza pe abilitatile de argumentare, de gandire critica si de exprimare in public. In plus, faptul ca se joaca in echipa il face si mai dinamic, dar si mai bogat din punct de vedere strategico-tactic. Nu in ultimul rand, sahul a fost deja batut de computer, urmatoarea tinta este GO-ul, insa debate-ul mai are de asteptat pana sa cedeze in fata inteligentei artificiale. Afla detalii despre Debate

Parteneri

Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti   Facultatea de Stiinte Politice, SNSPA Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA       Facultatea de Management, SNSPA        International Advertising Association Romania